• Snelle levering
  • 45+ winkels
  • 14 dagen bedenktijd
Country/Language

Klantenservice

Ruilen, retourneren & annuleren

Ruilen, retourneren & annuleren

  • Je kunt achteraf geen wijzigingen aanbrengen in de bestelling. Voor vragen kun je contact opnemen met onze Customer Service afdeling.

  • Indien de bestelling nog niet is verstuurd en je de verzendbevestiging nog niet hebt ontvangen kun je telefonisch contact opnemen met de klantenservice om je order te annuleren. Zorg ervoor dat je jouw ordernummer bij de hand hebt, zo kunnen wij je nog sneller van dienst zijn.

    Amsterdam, The Duchess, Londen en de Baron serie
    Indien je jouw aankoop hebt gedaan via de online store, dan kun je de order 5 dagen na de besteldatum kosteloos annuleren, mits de bestelling niet in levering is bij het transportbedrijf. Wil je de order op een later tijdstip annuleren? Dan worden er 25% annuleringskosten in rekening gebracht. Als de bezorgafspraak al is ingepland, beschouwen wij de annulering als een retournering. Hier zijn de volgende retourkosten aan verbonden:

    ·         Retourkosten banken: €350,-.
    ·         Retourkosten loveseat, fauteuil, hocker, kast: €250,-.

    Indien je jouw aankoop hebt gedaan in de winkel via de iPad, kun je de bestelling niet meer kosteloos annuleren. Bij een annulering worden er 25% annuleringskosten in rekening gebracht. Voor meer informatie over annuleren, verwijzen wij je door naar de CBW-voorwaarden.

  • Indien je een aankoop hebt gedaan via de online store, kun je artikelen retourneren binnen de zichttermijn van 14 dagen. Hier zijn de volgende retourkosten aan verbonden:

    ·         Bank: €350,-.
    ·         Fauteuil, loveseat, hocker, kast: €250,-.
    ·         Egg chair: €45,-.
    ·         Overige artikelen: gratis.

    Retourneren is alleen mogelijk wanneer het artikel ongebruikt is en verpakt in de originele verpakking.

    Artikelen van de Amsterdam, The Duchess, Londen en de Baron serie worden opgehaald bij de eerste deur op de begane grond. Zorg ervoor dat de artikelen klaar staan wanneer de transporteur het artikel op komt halen. Neem bij een retournering altijd contact op met onze Customer Service afdeling. Artikelen kunnen niet geretourneerd worden in de winkel of via ons distributiecentrum. De terugbetaling vindt plaats binnen 5 – 10 werkdagen na ontvangst van je retour.

  • Wanneer je een bestelling in de winkel hebt geplaatst (een thuisbezorging), kun je deze alleen ruilen of retourneren in de winkel. Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling ruilen of retourneren.

    1.       Verpak de artikelen in de originele verpakking.

    2.       Neem de pakbon en de originele kassabon die je in de winkel hebt ontvangen mee. Zonder de pakbon en kassabon kunnen wij het product helaas niet in ontvangst nemen.

    3.       Bezoek een van onze Sissy-Boy winkels – ongeacht waar het product gekocht is.

    4.       Het bedrag wordt retour gepind.

    Wil je een artikel ruilen? Breng het artikel dan terug naar de winkel en doe een nieuwe aankoop. De eerste aankoop zal gecrediteerd worden, de tweede (nieuwe) aankoop dient betaald te worden.

    Amsterdam, The Duchess, Londen en de Baron serie
    Neem contact op met onze Customer Service voor het retourneren van een artikel uit de Amsterdam, The Duchess, Londen of de Baron serie. Let op: hier zijn retourkosten aan verbonden. Het ruilen van een artikel uit een van deze series is niet mogelijk. 

  • Online bestelling

    1.   Verpak de artikelen samen met de pakbon (die je in je pakket hebt ontvangen) in de originele verpakking en plaats deze in de verpakking.

    2.       Plak het meegeleverde DHL retourlabel over het originele verzendlabel op de verzendzak. Ben je jouw retourlabel kwijt? Neem dan contact op met onze Customer Service.

    3.       Geef het pakket af bij een DHL ServicePoint.

    4.       Na afgifte van het pakket ontvang je een digitaal verzendbewijs. Bewaar het digitale verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat je pakket in goede orde is ontvangen.

    Amsterdam, The Duchess, Londen en de Baron serie
    Neem contact op met onze Customer Service voor het retourneren van een artikel uit de Amsterdam, The Duchess, Londen of de Baron serie. Let op: hier zitten retourkosten aan verbonden.

  • De retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.

  • Neem contact op met onze Customer Service, zij kunnen je een nieuw retourlabel toesturen.

  • Wanneer je het pakket via DHL terugstuurt duurt het 1 tot 2 dagen voor hij bij ons binnen is. Daarna gaan wij uit van ongeveer 7 werkdagen verwerkingstijd.

  • Het retourproces wordt gestart zodra het retourpakket door ons is verwerkt. Je ontvangt hiervan een automatische retourbevestiging via de mail. Het retourbedrag wordt dan binnen 5 – 10 werkdagen gecrediteerd.

    Amsterdam, The Duchess, Londen en de Baron serie
    Heb je jouw artikel uit de Amsterdam, The Duchess, Londen of de Baron serie via de online store gekocht en wil je een artikel graag retourneren? Dan betaal je de volgende retourkosten. Dit wordt ingehouden op het bedrag wat wij aan jou crediteren.

    ·         Bank: €350,-.
    ·         Fauteuil, loveseat, hocker, kast: €250,-.

    Heb je jouw artikel uit een van deze series in de winkel via de iPad besteld en je wilt hem graag retourneren? Dan brengen wij 25% retourkosten in rekening.

  • De terugbetaling vindt binnen 5 – 10 werkdagen plaats vanaf het moment dat je de retourbevestiging ontvangt.

  • Indien je een aankoop hebt gedaan via de online store, kun je artikelen retourneren binnen de zichttermijn van 14 dagen. Hier zijn de volgende retourkosten aan verbonden:

    ·         Bank: €350,-.
    ·         Fauteuil, loveseat, hocker, kast: €250,-.
    ·         Egg chair: €45,-.
    ·         Overige artikelen: gratis.

  • Deze vind je via DHL Parcel. Voer je postcode in en de website toont vervolgens het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint.

  • Kosten die worden gemaakt door het pakket via een andere vervoerder naar ons retour te zenden, kunnen niet worden vergoed door Sissy-Boy.

  • Indien je een artikel hebt gekocht met een voucher en je stuurt het artikel retour, dan kan je een nieuwe voucher aanvragen bij onze Customer Service. Mail of bel de Customer Service en vermeld je ordernummer, zij verstrekken dan een nieuwe voucher.

  • Retourneren

    1.       Verpak de artikelen samen met de pakbon (die je in je pakket hebt ontvangen) in de originele verpakking en plaats in de verzendzak.

    2.       Plak het meegeleverde DHL retourlabel over het originele verzendlabel op de verzendzak.

    3.       Geef het pakket af bij een DHL ServicePoint.

    4.       Na afgifte van het pakket ontvang je een verzendbewijs. Bewaar je verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat jouw pakket in goede orde is ontvangen. 

    Ruilen
    Wil je een artikel ruilen? Stuur het artikel retour en plaats een nieuwe bestelling. De eerste aankoop wordt gecrediteerd. De tweede aankoop dient opnieuw betaald te worden.

    Amsterdam, The Duchess, Londen en de Baron serie
    Neem contact op met onze Customer Service voor het retourneren van een artikel uit de Amsterdam, The Duchess, Londen of de Baron serie. Let op: hier zitten retourkosten aan verbonden. Het ruilen van een artikel uit een van deze series is niet mogelijk.

Wij helpen je graag!

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service via onderstaande gegevens of chat met een van onze medewerkers. Wij helpen je graag!

Op werkdagen van 9:00-13:00u bereikbaar. Wegens Hemelvaartsdag is de Customer Service 21 mei 2020 niet bereikbaar.

Vind mijn winkel