• Makkelijk retourneren
  • Snelle levering
  • 14 dagen bedenktijd
Country/Language

Klantenservice

Verzending & levering

Verzending & levering

  • Let op: op dit moment is er een staking gaande bij Bpost, waardoor het kan zijn dat de verzending van jouw pakket vertraging oploopt. Hoelang deze staking gaat duren is niet bekend.

    De verwachte levertijd is 1 – 3 werkdagen. De verwachte levertijd vind je terug op de productdetailpagina.

    Sissy-Boy banken
    Onze artikelen uit de bankenseries worden na bestelling speciaal voor jou gemaakt. De verwachte levertijd ligt tussen de 8 en 12 weken (tenzij anders aangegeven op de productdetailpagina). De levertijd is een schatting. Het is dus mogelijk dat jouw bestelling eerder of later wordt geleverd. De verwachte levertijd vind je terug op de productdetailpagina. Wij informeren je na aankoop over de verwachte leverdatum van jouw artikel(en). Indien er wijzigingen plaatsvinden in de verwachte levertijd, informeren wij je per e-mail. Als jouw meubel gereed is voor levering, dient de bezorgafspraak binnen 10 werkdagen ingepland te worden.

    Let op! De verwachte leverdatum is de datum waarop jouw bestelling klaar is voor uitlevering aan de transporteur. Na deze datum duurt het maximaal één week voordat de transporteur contact met je opneemt voor het maken van een bezorgafspraak. Het is niet mogelijk om de uitlevering van je bestelling uit te stellen. Het is ook niet mogelijk om artikelen tussentijds op te laten slaan.

  • De bestelling wordt op het aangegeven thuis- of werkadres bezorgd door Bpost. Indien er niemand thuis is, zal er een brief in de brievenbus worden achtergelaten. Het pakket kan de volgende dag bij het betreffende postkantoor of PostPunt worden opgehaald. Levering op afspraak is helaas niet mogelijk. Een pakket dat wordt verzonden zal in de meeste gevallen twee tot drie dagen later worden geleverd. Het pakket wordt verzonden op het moment dat je de verzendbevestiging ontvangt per e-mail.

    Sissy-Boy banken
    Zodra jouw bestelling klaar is voor verzending, ontvang je een mail met daar in een link om je afspraak online in te plannen. Als je niet thuis bent op het moment van de bezorgafspraak, wordt er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. De kosten van de nieuwe bezorgafspraak zijn voor eigen rekening.

  • Je kan een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres. Hier kan je voor kiezen tijdens het plaatsen van je bestelling.

  • Je bent zelf verantwoordelijk voor het juist invoeren van het afleveradres. Het is helaas niet mogelijk om het adres te wijzigen als de bestelling reeds is verzonden. Tot die tijd kan een afleveradres worden aangepast. Voor een eventuele adreswijziging, indien de bestelling nog niet verstuurd is verzoeken we je uitsluitend telefonisch contact op te nemen met onze Customer Service.

  • De verzendkosten bedragen €2,99.

    Sissy-Boy banken
    De verzendkosten voor meubels uit bankenseries zijn gratis. Er worden wel retourkosten gerekend voor deze series. Lees hier alles over het retourneren.

  • We houden je zo goed mogelijk op de hoogte van actuele vertragingen. Mocht je artikel onverhoopt toch niet meer op voorraad zijn dan doen we er alles aan om de bestelling alsnog zo snel mogelijk bij je te bezorgen.

  • Zodra jouw bestelling klaar is voor verzending, ontvang je een mail met daar in een link om je afspraak online in te plannen. Als je niet thuis bent op het moment van de bezorgafspraak, wordt er een nieuwe bezorgafspraak gemaakt. De kosten van de nieuwe bezorgafspraak zijn voor eigen rekening. Deze bedragen €100,-. Indien transport reeds is ingepland, maar je wilt de bezorging naar een andere dag verzetten, dan kost een nieuwe bezorgafspraak € 15,00. 

  • Onze banken worden thuis geleverd en gemonteerd. De transporteur levert het artikel af tot in de woonkamer. Bij flats, etagewoningen en appartementen zonder lift tot maximaal de 4de verdieping. De banken worden uitgepakt en gecontroleerd op schade, de pootjes worden onder de bank gemonteerd, elementen aan elkaar geschakeld en het verpakkingsmateriaal wordt door de transporteur mee terug genomen. Het monteren geldt niet voor hockers, fauteuils en loveseats.

    De overige artikelen van de bankenseries, worden door de transporteur geleverd tot de deur.

    Let op! Het is niet mogelijk om een verhuislift in te schakelen via Sissy-Boy of onze transporteur. Dit dient zelf geregeld te worden.

  • Je vindt de CBW voorwaarden hier terug. Hierin vind je informatie over o.a. garantie, annuleren en retourneren.

  • Het is belangrijk dat je het artikel bij levering meteen controleert op eventuele schade, afwijkingen en ontbrekende onderdelen. Mocht hier sprake van zijn, neem dan direct (binnen 48 uur) contact op met onze Customer Service afdeling. Meld de klacht per e-mail aan customersupport@sissy-boy.com. Neem hierin altijd de volgende informatie op:

    ·         PO-nummer/ bestelnummer.

    ·         Omschrijving van de klacht.

    ·         Bijbehorende foto’s.

    ·         Het geleverde artikel (model, kleur, stitching).

    ·         De informatie van de sticker op de verpakking.

    Onze Customer Service bekijkt de schade of klacht en zal een passende oplossing bieden. Vermeld schade, afwijkingen en ontbrekende onderdelen ook altijd op het afleverformulier van de transporteur. Het is belangrijk dat je het originele verpakkingsmateriaal bewaart. Zonder deze verpakking kan het artikel niet retour.

Wij helpen je graag!

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service via onderstaande gegevens of chat met een van onze medewerkers. Wij helpen je graag!

Op werkdagen van 9:00-17:00u telefonisch bereikbaar.

Vind mijn winkel